Irkutsk - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Abert Voragen - WaarBenJij.nu Irkutsk - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Abert Voragen - WaarBenJij.nu

Irkutsk

Door: Albert Voragen

Blijf op de hoogte en volg Abert

26 Februari 2010 | Rusland, Irkutsk

Vandaag -22, afgelopen nacht -33 graden. Dit is mijn eerste zoekpartij in een internetcafe, een ontdekkingsreis op zich maar veel te werelds. Foto's komen nog (verkeerde kabeltje). Buiten is het spannender, niet zozeer de stad als wel het Baikal meer, bevroren en indrukwekkend mooi, behalve je voeten word je er echt warm van. Het is wel werelds ook van een andere wereld. Niet alleen de natuur, maar ook je omgeving, taal, mensen. Tot nu toe gaat het prima samen. Vannacht om 4 uur op en om 5 uur in de train naar UlaanBataar. daar 4 overnachtingen, 2 in een tent in een natuurreservaat (Teljei) en daarna 2 in de stad), daarna door naar Beijing.
Gisteravond natuurk Baijkalvis gegeten. Lekker, net zure haring uit een potje maar dan warm mety groenten.
Groetjes en tot hoors.

  • 26 Februari 2010 - 09:57

    Loes:

    Wauw!!! De 'wereld' reis is echt begonnen...prachtig wat je allemaal mee maakt en mee gaat maken! Geniet ervan, veel liefs Loes

  • 28 Februari 2010 - 13:30

    Lizette:

    Hallo ouwe R(e)us,

    Goed om een berichtje te lezen van je nu je geweldige reis begonnen is.
    Ik ga je op de voet volgen hoor.
    Geniet ervan!!!
    Dikke knuffel,

    Lizette

  • 02 Maart 2010 - 16:11

    Carla:

    Hai Albert,
    de gehaktballen raken hier over de datum, maar dat maakt niet uit.We wensen je een goeie reis en een hele fantastische tijd.

  • 02 Maart 2010 - 18:35

    Mirjam:

    fantastische ervaring lijkt me! Wel erg koud.............
    maar dat verandert in de loop van de reis nog wel.
    geniet ervan! liefs

  • 02 Maart 2010 - 18:41

    Diana:

    Hee Albert,
    Als ik dit zo lees ben jij volop aan het genieten! Wel zorgen dat je teentjes ontdooid blijven hoor.....
    Veel plezer en ik kijk uit naar mooie foto's.

    Lieve groet
    Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Irkutsk

Mijn Indochina reis

Recente Reisverslagen:

16 Mei 2010

Afkicken

13 Mei 2010

zwijgen

12 Mei 2010

en toen ...

07 Mei 2010

reizen is anders dan vakantie

05 Mei 2010

5 mei: "Bevrijdings"- dag
Abert

Mijn reis bestaat eigenlijk uit 3 delen. Het eerste deel is De Transmongolië Express, dwars door het barkoude Siberië. Het Tweede deel is China. De slotetappe is Vietnam, Cambodja, Laos. Verheug me er erg op.

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 54213

Voorgaande reizen:

19 Februari 2010 - 22 Mei 2010

Mijn Indochina reis

Landen bezocht: